Veckan. . .

Onsdag
Jag var ledig från skolan så vi åkte till Comino. De va ganska blåsigt och Blue Lagoon va inte så mycket att hurra för. Istället besökte vi Marija Beach, som va en liten strand med hård sand och vatten som luktade avlopp. Efter att Rickard o Affe utforskat området så hittade dom en mysigare plats där vi slog oss ned. När vi åkte hem några timmar senare så hade ALLA lyckats bränna sig!

Torsdag
Skola igen, och på kvällen, hemmalagad middag nere vid hamnen. Taco blev de :)

Fredag
Super härlig dag i skolan. Vet inte vad som hänt men vi var bara två stycken i klassen - grymt skönt!
Kvällen avslutades med lite fest i Paceville. . . Vilken kväll!!



Lördag
Började med en riktigt skönt sovmorgon (eftersom vi somnade kl. 05,00) sen begav Jimmy, Sanna, jag & Rickard oss till Golden Bay för en sista soldag innan dom skulle åka hem. Mycket blåst, stora vågor men skönt!
Kvällen avslutades med en middag på min nya favorit restaurang, Black Pearl!

Söndag
Idag kl. 09,30 kom taxin och hämtade Rickard och dom andra. Jag kände verkligen för att hoppa ner i resväskan och följa med hem! Nu 11,50 lyfter deras flyg och jag hoppas att dom får en bra resa hem! Dock så saknar jag redan älsklingen :(


Fler bilder kan ni hitta på Sanna´s blogg > varför fota när en fotograf är med?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

Underbar vecka :D

Synd att jag blev dålli på fredagen :/ men det får vi ta igen i Sverige tycker jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback