Han körde skiten ur mig!

Nu har jag suttit på jobb sen 06,30 och känner att jag är fullt fokuserad för att börja arbeta med de "tunga" uppgifterna igen, dvs löner. Jag har en sån härlig känsla i kroppen idag, jag verkligen sprudlar av energi trots att detvar svårt att gå upp imorse. (Snozade 2 ggr vilket betyder 20% hjärnkapacitet - hoppas jag klarar dagen ändå *ler*)

Igår var det ännu en fantastisk kväll. Körde direkt till gymmet på Johanneslust efter jobbet och mötte upp Martin. Började några minuter på cross-trainern och sedan gick vi en trappa upp. Gymmet är verkligen fullproppat nu med alla som hade som nyårslöfte att banta/träna. Vanan övergår snart i de vanliga igen för många och då är man snart ensam igen. Men vi hade tur, de flesta va inte på de stationer som vi skulle använda för vårt mage och bröstpass! Martin körde verkligen skiten ur mig rent ut sagt! Vilket pass!! Jag ska vara ärlig och säga att jag knappt kunde köra hem så trött jag va i axel/bröst. Och kvällen fortsatte med sprudlande energi (hade någon sett mig hade de antagligen trott att jag va påverkad eller något). Efter träning åkte jag och Rickard till Skurup för att hålla en presentation. Vilka människor man träffar alltså - helt fantastiskt trevliga!!

När vi kom hem så hade Anton (en av våra kära inneboende ibland) lagat mat till oss och det var verkligen supergott med middag efter en fantastiskt tuff men rolig dag!

Dagarna fram till Las Vegas resan är verkligen fullspäckade och dagarna bara flyger iväg :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback