Veckan i snabbis

Även denna vecka har sprungit iväg i allra högsta fart. Man hinner knappt komma hem förrän man ska gå och lägga sig :)
Tänkte ge er en liten snabbresumé ->

Veckans humör: enligt chefen, bitchig
Veckans mående: magont & illamående
Veckans har gjort: jobb, fika med pappa, AP i Helsingborg, PT-pass på SATS, 20 års-fest, en dag i Göteborg visning av lägenhet.
Veckans borde: regelbundet käk, mer träning & presentationer
Veckans frisyr: uppsatt i en slarvig knut
Veckans smink: mascara, eyeliner!
Veckans klädsel: mörk klädsel (speglar humöret??) 
Veckans planer: jobba (7-16), åka till Ystad, träna 3 pass, AP i Malmö m.m. 
Veckans materiella vill ha: nya lösnaglar
Veckans fundering: varför visas det aldrig positiva saker på TV?
Veckans bästa: trots mitt dåliga mående denna vecka så har jag kämpat igenom lönerna och fixat de :)
Veckans värsta: att jag låtit mitt dåliga humör gå ut över andra!
Veckans längtan/superlängtan: längtan efter träningspass
Veckans tidning: Aftonbladet på internet
Veckans låt: Packa Bajs (ja jag trodde inte heller mina ögon när jag såg namnet på denna låt)


Förr eller senare så händer det..... (dock inte min, ler)


min fantastiska sambo har verkligen förtjänat den :)


Idag hade vi visning på vår lägenhet :)

För er som är intresserade så är det även en visning nästa helg,
Söndagen den 30 januari kl. 12,00 - 16,00
VÄLKOMNA!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback