Pensionärsjävlar

Kan man anmäla någon till det program?

Jag skottade vår uppfart idag, och NEJ jag gick inte över med snön till andra sidan utan la de framför bilen (vi betalar ju faktiskt för platsen). När jag är färdig kommer gubben ut som har bilen bredvid (samma gubbe som gnällde förra året) och berättade att han MINSANN OCH DA har bott där i 65 år och man får inte lägga snön där etc. Jag bara frågade rent ut om gubbf*n inte hade något bättre för sig än att irritera sig över var folk la snö.

Jag blir bara sååå trött. Kommer han ut o gnäller en gång till så åker morfars grymma snöskyffel upp i huvudet på lilla farbrorn och Petra får som hon vill :)

Jag säger bara > PENSIONÄRSJÄVLAR! (bortsett från er mormor & morfar, ni rockar!)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback