Håller ej vad jag lovat!

Det här känns inte bra i kroppen. Jag sa att jag skulle uppdatera igårkväll men jag gjorde det inte! Istället så hamnade jag i matkoma efter att ha vräkt i mig 2 stora tacos... INGEN GODTAGBAR URSÄKT!

Men var tiden riktigt finns vet jag inte, eller ja, jag hade haft en himla massa tid om jag inte somnat rakt upp och ned hela tiden. Ska inte träning göra en pigg för övrigt?


Veckan som har varit har alla fall varit fullspäckad, helt fantstiskt med andra ord!
¤ vanligt jobb ¤ det har blivit en del hårda pass på gymmet ¤ besökt min faster och mina kusiner i Staffanstorp ¤ affärspresentation i Malmö ¤ tagit min allergispruta ¤ haft en myskväll med Celine, Rickard och Martin ¤ tvättat ¤ 25-års fest ¤ läst en del i min bok ¤ haft visning på lägenheten ¤ Vemma ¤ biobesök i Helsingborg ¤


Vår härliga lägenhet som är TILL SALU!


De 10 budorden som är uppsatta på dörren för att påminna!




En riktigt rolig bio, för stora och små =)


Något att verkligen se fram emot!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback