KFC ?

Jag bjuder mycket på mig själv och det måste man ju klara av att göra när man OFTA kläcker ur sig så osmarta saker som mig.

Idag var vi på AP i Helsingborg och i slutet pratade vi om Kentucky Fried Chicken. Jag reagerade inte så mycket på namnet men i bilen på vägen hem så frågade jag Rickad vad det var.
Han svarade att det var ungefär som Mc Donald´s....
Då kom det ett ljus upp i mitt huvud och då slog det mig att det kanske var samma sak som KFC (som jag sett på Malta) och då brast både Rickard, och en kille som han hade med sig, ut i skratt!
KFC visade sig vara just Kentucky Fried Chicken.....

Som sagt, jag bjuder på den! Tack för mig ikväll! Nu laddar vi för en ny dag!


(KFC = Kentucky Fried Chicken)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback