Ett uppehåll senare

Wow! Det var verkligen inte igår som jag skrev något här. Känner att jag sviker mina trogna läsare. Sorry!

Vad som har hänt har hänt så jag ska inte plåga er med tråkiga nyheter utan nu blickar vi framåt. Sist jag skrev var runt nyår och det är ju ett nytt år nu! Ett fantastiskt år har vi framför oss =)

I helgen var jag på "Salong Nilsson" (som vi kallar de) och fick nya fina naglar. Eller lösnaglar med fransk frisyr som min sambos lillasyster sa! Sån underbar liten rolig tjej! Jag har alla fall inte vant mig riktigt än och har lite svårt för att skriva rätt på tangenterna. 

Idag var tanken att köra ett hårt gympass eftersom jag har värsta ångest för att jag inte har följt mina mål för föregående vecka. Istället blev de kaos, en tjej ramlade av en cross-trainer maskin och slog i bakhuvudet. Så de va bara att ringa ambulans och följa upp det... Försökte att träna efteråt men var helt tankspridd. Hennes ögon som jag såg precis efter fallet sitter kvar på näthinnan *usch*
Försökte lägga mig i solariet och slappna av men huvudet är som sagt tankspritt :(
Hoppas att hon mår bra snart alla fall!!

Imorgon är det dock en ny dag och nya utmaningar! Och vad kan ju hoppas att "what comes around, goes around" och att det är någon som hjälper mig den dagen jag behöver det!!


(bjuder på en bild från nyår 2o1o-2o11)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback