Fantastisk morgon!

Vilken underbar morgon att vakna upp till! Ni tycker kanske att jag är helt knäpp med tanke på väder och vind men det rör mig inte, lite ruskväder är alltid bra och jag sitter ju som sagt inomhus och arbetar så de stör mig inte för fem öre.

Men denna morgon var riktigt härlig. Klockan ringde som vanligt 05,30 och det var dags för Rickard & Martin att ta sin morgonpromenad. På grund av just dagens väder så ställde dom in de så Martin stannade i sängen och läste och Rickard satte igår riktigt bra, lugn musik och kom och la sig igen och höll om mig. Där låg vi till klockan blev 06,10 och sen va de ju bara att snabba sig upp och göra sig iodning. Men en snabb super varm dusch hann man med för att tina upp inför dagen.

Detta var alla fall en underbar start på morgonen och uppladdning inför det 1,5 timme långa möte som jag ska in på om 10 min!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback