Göteborg

Då va man äntligen i Göteborg och har precis duschat och ätit frukost.
Åkte från Ängelholm klockan 7 imorse och jag har kört hela vägen. Vilken dimma de va imorse men efter hallandsåsen och sen se soluppgången och med all frost på träden, fantastiskt vackert!!!

Idag blir det alla fall uppföljning och sedan 5 pressar =)

Men först, läsa lite i Greatness Guide (målet är att den ska vara utläst nästa söndag)
Sen på vägen hem ska jag hinna förbereda mig inför mitt medarbetarsamtal på fredag!

Nu kör vi!!!

TACK SANNA, för en fantastisk kväll igår med god middag och allt. Hoppas resten av kvällen var liak fantastisk!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

Tack själv för att ni tog er tid till att komma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback