Time to sleep

(Inlägg för 2o1o-o9-14, internet avbröt uppladdning)

Jaha, då var även denna dagen avklarad.

Har pluggat en del, dock inte så mycket som ja hoppats på men av någon anledning får ja sån super huvudvärk av att koncentrera mig mycket på alla papper *grr*

Middagen idag (som ni ser nedan) blev Mango Chutney marinerad kyckling med ris och världens äckligaste sås (som jag förstår att älsklingen lämnade kvar). Fick byta ut den till den goda såsen som dock inte ser så aptitretande ut innan tillagning. Ser ut som kanin mat *urk*.

  

Efter middagen blev de 40 minuters power-walk. Duktigt Duktigt!
Så jag är nöjd med denna dag och jag gå och lägga mig med gott samvete (:

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback