Third time and NOT the last one!

Idag har vi varit och ätit på Black Pearl (igen). Det är tredje gången jag är där nu och det är lika gott varje gång! För min och morfars del blev de hemlagad pasta, fylld med svärdfisk och doppad i hummersås. Mormor valde någon fisk (som ja inte kommer ihåg namnet på) som serverades med potatis och grönsaker. Tillsammans med vin, coca-cola, vatten och bröd blev detta en super god middag!!

Black Pearl är ett svenskt skepp som har varit med om två världskrig och är som sagt idag stationerat på land i Msida, Malta. En mycket bra restaurang, värd att rekommenderas! Maten får högsta betyg och priset är väldigt bra! Jag lovar att du blir mätt och INTE besviken!!

Nu blir de sängen, och vila ut efter dagens hårda aktiviteter. Imorgon blir de en runda till Mdina och sen är de dags att plugga lite!

Jag kommer att uppdatera bilder på torsdag!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback