Sunday 2o1o-o9-19

Och det är val i Sverige, ja va säger vi om de. Jag kollade upp möjligheterna att rösta här på Malta men de va inte de enklaste plus att ambassaden ALDRIG är öppen eller på enormt korkade tider!
tyvärr kommer jag inte att lägga min röst i år, vilket känns dumt. Även om jag inte är så insatt så väljer jag gärna parti, men jag hoppas att flest svenskar gör samma val som jag hade gjort :)

Idag ska jag skriva min andra uppsats inför morgondagen. Dagens ämne är:
"Om du kunde ändra en viktigt sak om ditt land, vad skulle du ändra?"
Eftersom det är val idag så kommer jag ta upp en av dom viktiga punkterna i min uppsats, nämligen invandrarpolitik :)
Nej, jag är inte rasist utan jag tycker bara att Sverige handlar lite fel när dom tar emot flyktingar och det kommer jag att skriva om.

Men först, de vanliga för dagen:
* Facebook
* Uppdatera här (gör jag ju nu) ;)
* Läsa bloggar
* Uppdatera mig > Aftonbladet

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback