Sightseeing Bus

Fick precis reda på att mamma och Lars sitter på en sightseeing bus och är i Mdina. Så ja får sitta här och roa mig lite till. Känner verkligen för ett "tröst-choklad" nu. Hoppas älsklingen ringer mig och uppmuntrar mig lite sen!

Förresten, ni kommer väl ihåg Mdina, där ja tog några riktigt vassa bilder ;) Va ju även där med Rickard och sen mormor & morfar men dom sista bilder har jag inte tillgång till än då dom finns i morfars kamera. Bjuder på lite gammalt.




[ och min älsklings modell får va med såklart ]



Kvällens planering:
Middag på Black Pearl och sen en runda till Valletta, ikväll e de Notte Bianca, eller hur de nu stavas :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

LOVE på mittenbilden! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback