Septemberväder

Måndag morgon och det har spöregnat och åskat men de va riktigt mysigt att vakna upp och veta att man skulle gå och äta frukost på Palace Hotel :D Så där inne satt vi och kollade på ovädret utanför. Som tur va så har de redan hunnit bli bättre, nu e de molnigt och lite soligt! Så mamma och jag har passat på att gå på stan en runda till och jag har fått en tidig födelsedags present nu, kommer lägga upp bild sen (:

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske renskriva lite anteckningar och kolla film. Vid 16,30 ska jag alla fall prata med älsklingen lite!! Äntligen!

Men nu ska jag va med mamma & Lars sista timmen innan dom åker. Dom e rätt tråkiga förvisso eftersom de packar nu men jag har fyllt en hel resväska med mina saker, super kanon!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback