O M G


Visst kan man öva upp sig och bli bättre på saker
, men de där med prov, det är INTE MIN SAK det är en sak som är säker. Jag va på strålande humör imorse, inte ett dugg nervös som ja brukar vara så de kändes kanon. Enda fram tills dess att jag fick första frågan.

Det va såååå fruktansvärt svårt! Texterna man fick läsa var både svåra och hade otroligt tråkiga topics. Och att göra det vid datorn är nog inget jag kommer att ge mig inpå igen. Jag föredrar de gammalmodiga sättet - Papper! Jag kände verkligen att jag va väl förebered, men när jag väl satt där så kändes se som om vi hade fokuserat på fel saker, eller va de bara jag?

Aja, som tur är så kommer INTE betygen skickas till CSN, de kommer till mig :) Så ja kan kika på dom först och sen se om de e värda att skicka in. Jag kan ju ha gissat väldigt bra! Men Men, hoppas på att mamma ringer snart så ja kan möta upp dom och ha lite roligt istället. Behövs lite positiv anda nu! Tänk, Jönköpings eventet hade varit perfekt nu :) Hoppas någon fixar lite info till mig med! Eller en film elr två :p

Och förresten, de e inte som ja gnäller över provet, de flesta som gjorde de, som jag och Julia pratade med efteråt tyckte att de varit väldigt svårt.

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback