Nödutgång

Asså de här är ju bara så himla sinnes.
Igårkväll när jag gick ifrån mamma hotell så kollade jag på deras dörr där det satt en anvisning om var man ska ta vägen vid ett nödfall, som brand till exempel. Jag sa åt mamma att dom skulle läsa de för att man vet ju aldrig.

OCH GISSA. . .

När jag mötte mamma idag så gnällde hon över att hon va så himla trött. Efter ett tag så kom hon ju på vad anledning va och ja..... gissa.... tror ni inte att brandlarmet hade gått kl. 05,00 imorse :D
Och mamma som hade läst anvisningen visste ju direkt var trappan va, men Lars hade inte en aning.

Nu va de ju i.o.f.s. bara falskt alarm, men se så viktigt det är att ALLTID läsa anvisningar när det gäller nödutgångar m.m.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback