Mitt i veckan

Vilken dag!
Först skola och sen gick jag för att plugga på mitt favorite café MISTO som ligger nere i hamnen. Dom serverar dom godaste Pina Colada på Malta, men idag räckte de med en kopp te.

Janni dök upp, något bakfull *fniss*, och gjorde mig sällskap. Sen bestämde vi oss för att gå hem till mig och hoppas på att vi kunde kolla en film tillsammans. (Jag får egentligen inte ta upp folk på rummet). Som tur va, så va de en äldre man i receptionen, min nya favorit, och han lät henne följa med mig upp (;
Så kvällen har vi spenderat med att se följande filmer:
Wallander-Prästen & Farsan

j*vla f*cking INTERNET - Om de kunde hålla mer än 2 minuter så kanske man kunde laddat upp en bild eller två. GRYMT IRRITERAD!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback