Mamma & halvkrasslig Lars har anlänt

Mötte upp mamma och en halvkrasslig Lars igår. Fick gå ensam med mamma och äta igår, de blev sushi. Va riktigt sugen på de och de va super gott! Har ingen aning om vad dom har gjort idag, men mamma har väl virrat bort sig någonstans kan jag tänka. Vädret är mulet och ganska tråkigt, alltså inget strandväder. . . .

Idag va sista dagen med TOEFL kursen och imorgon är de examens - dax!! Shit pommfritt!
"Wish Me Good Luck" (!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nej men de kommer nog gå bra, det enda är att jag kommer va nervös och ha super ont i magen imorgon. Måste fixa ihop lite fika som jag kna ha med mig eftersom man bara har 10 min break mellan 08,30-13,30. Och ja, finns det något bättre tillfälle än morgondagen för min sista VERVE?

Nu ska jag snart möta upp mamma & Lars o sen får vi se vart vi ska!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback