Läxa utförd

Då har man spenderat 3,5 timme på MISTO. Plugg Plugg Plugg, 2 Ice-Tea och en muffin. . .
Idag har jag föreberett så jag kan prata om följande saker:

Favorit...
... artist (Per Gessle)
... sång (Sommar Tider)
... land (Sverige) längtar ju hem!
... mat (julmat)
... skådespelare (John Travolta)
... film (Saturday Night Fever, Grease, Dirty Dancing, Save the last dance)
... stad (har jag ej kommit fram till)

+ en känd sportsman/kvinna från Sverige vilket enklast blev Zlatan Ibrahimovic.
+ en person som mottagit Nobel priset och det blir nog en svensk person, Selma Lagerlöf.

Visste ni förretsten att John Travolta äger ett Boeing 707 och har andrapilot certificat på de. Ballt (:
Man lär sig något nytt varje dag ;)


Nu ska Janni och jag ner till hamnen och röka cigaretter. Usch neeeeej, fiii fan.
Vi ska försöka undvika äckeldoften och njuta av lite härlig fräsch hamndoft :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback