IRRITERAD - död i sikte!

Va ovanligt va - att jag e irriterad över något!!!

Imorgon är det Public Holiday här vilket betyder att alla är lediga från skolan. Förra veckan pratade vi om att mötas upp 2 timmar ändå för att slippa gå längre dom andra dagarna. Nu är det ingen som vill de längre för alla vill gå ut ikväll. Och jag förstår att dom verkligen skiter i de - för det e BARA JAG som ska göra testet på lördag!

Fan, blir så jävla förbannad på sådana idioter som tar upp dyrbar tid! Denna kurser är trots allt något som leder till en exam, där man får betyg. Inte något jäkla hitte-på som den vanliga engelsk-kursen!!

Nu skulle jag behöva en kudde att boxa på *grrrrrrr*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback