Har jag skabb !?!?

Inatt vaknade jag upp av att jag låg och kliade mig själv på hela kroppen. Jag drömde att jag hade skabb/löss. Jag fick värsta panik och de va hemskt! Som tur va kunde jag somna om efter ett tag men när jag vaknade imorse var jag helt utmattad. Sanna som fått mig att tänka på sånt ;)

För er som inte vet vad skabb e, så är det ett litet djur, som kvalster som tar sig in i huden och gör gångar där det lägger ägg. Såhär säger ett utklipp från egenvårdsguiden "Om man har skabb är det vanligt att man får klåda, särskillt på natten....." - inte konstigt jag fick panik!!!

När jag väl kom till skolan, va humöret tillbaka och jag va glad som alltid! Tiden flyger iväg och nu sitter jag på MISTO igen och pluggar. Perfekt att sitta här men jag tror dom tycker illa om att jag är här. När jag slog mig ned så drog dom på värsta musiken, men om dom vill ha iväg mig så får dom säga till. Jag har ju faktiskt handlat något så jag är väl som vilken kunde som helst!?!?

Dagens läxor: prepositions, skriva om en svensk berömd sport person (Zlatan blev de), skriva om en person som vunnit nobel priset (förslag på någon?), och lite andra favorit saker som ska vara förberedda inför examen om dom kommer upp som ämne!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

Hahahaha alltså SKABB! :D

Vänta du bara på att du får det ;) ;) Det är ju tydligen epidimi (eller vad det nu heter) här i Skåne. Vilket härligt välkomnande jag fick när jag kommit ändå från Norrland :D HAha

Du kanske ska stanna i Malta, där är det nog säkert ;) Fast nä.. det får du inte :D Vi ska festa! Så skynda dig nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback