Golden Bay

Vill bara börja med att säga, TACK SANNA - och jag hoppas ju att du kan lära mig fota lite när ja kommer hem :D


Denna söndag började med en supergoood hotell frukost på Palace Hotel med mamma & Lars. Inte helt fel att äta där må jag säga. Efter de bestämde vi oss för att åka till Golden Bay och där har vi spenderat hela dagen. Väl hemma så inser jag att min rumpa e lite bränd, solade i string och somnade visst en liten stund :p
Men Men. . på vägen hem fick mamma & Lars erfara Maltas galna busschaufförer. Han körde som om han stulit bussen, fniss. Men vi är hemma allihop och lever fortfarande.

Ikväll blir de middag i Paceville, ska bli riktigt gott. Är redan hungrig :p Sen blir de nog bara massa mys eftersom dom åker hem imorgon eftermiddag :(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

Ja alltså...Busschaufförerna.... SHIT!



Vi kan ju dra ut någonstans och fota när du har pallrat dig hem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback