God middag Sverige!

Såhär ser de ut utanför mitt fönster idag >>>




... alltså inget strandväder!! Istället började min morgon med att kolla klart på Twilight som jag började se 00,30 inatt. Jag följde inte med ut, kände inte alls för de så jag blev hemkörd vid 00,00. Morgonen har som sagt bara varit lugn och med massa mys framför datorn. Har även hunnit färga OCH plocka mina ögonbryn, måla tånaglar, fila och fixa mina andra naglar och ja, helt enkelt softat.

Nu e jag tillbaka på café MISTO, tänkte skämma bort mig med en lunch, har beställt in Chicken Wrap och en flaska vatten. Nyttigt ska de va! Hoppas deras mat e lika god som deras drinkar!!

Tänkte påbörja min första uppsats och Reading session där vi har ca 30 sidor tills på måndag!

Och nu har jag äntligen fått tag på frimärke (vilket mission, fick köpa ännu ett vykort för att få köpa frimärke) så nu kan jag skicka min vykort till farmor som legat på rummet ett bra tag! Har ju även ett litet fotoalbum som hon ska få när jag kommer hem (:

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback