* FREDAG & 4 VECKOR KVAR *

Kan de blir battre liksom!?!?!? Det ar antligen fredag, som vi langtat efter de!
Jag borjade med att plugga nar ja kom hem men sen ringde Steve och fragade om ja ville komma over och glo en film och va lite social med honom och Ben. Sa ja tankte att de e ju faktiskt fredag, har ju enda fram till sondag kl. 20.00 pa mig att gora laxorna! Lite frihet ska man unna sig sa man far ny energi. Sa nu har vi kollat pa "xXx" med Vin Diesel (: Den filmer trottnar man aldrig pa!

Har ocksa fatt pratat lite med alsklingen (: Blir sa glad varje gang, saknar honom sa mycket! Men snart sa e jag pavag hem till Sverige. Men forst lite besok. Mormor & Morfar kommer pa sondag och de ska bli super skoj!

Ikvall, ska folja med ut en runda, UTAN pengar, eftersom ja inte har nagra, haha. Men tanke va lite social for att rensa huvudet lite fron allt som har med TOEFL att gora!! Hoppas pa fint vader imorgon, sa fall kanske man kan trycka in nagon soltimme med, vilket behovs :)
Kanner mig redan full av energi! Tack for all motivation darling <3

Ha en bra kvall allihop!!

BTW, de har med engelsk tangentbord fixar ja ju kanon, bra ovning infor examen!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback