1 hours Power-Walk

Jadå, eftersom Janni "tvingade" mig att dela en pizza med henne idag så va de tvunget att bli en promenad idag!!! Till en början så höll jag på att avlida, som i tisdags. Fattar inte vad det är med mina benhinnor, de gör så förbannat ont så ja bara vill skrika rätt ut! Men jag kämpar på (ser nog rätt roligt ut, som om jag fått något i röven när jag går, benen e helt stela och man går knasigt). Men Men. .

Idag va rundan längre, brukar bara gå den "stora" cirkeln (se nedan)


Nu, lite snack med älsklingen, sen blir de sängen o ladda för morgondagen!!
Hoppas att jag slipper alla mardrömmar inatt. . .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback