Vet ni vad som är skrämmande?

Jag har nog aldrig känt mig så ensam, eller uttråkad som jag är nu. Varje dag så går jag till skolan, läser min bok, äter middag och kollar på MINST en film. Jag har fortfarande inte kollat igenom alla som jag har då jag gärna kör en "favorit i repris". Idag va de till och med så långsökt så jag va tvungen att ta ur alla mina piercingar, rengöra dom ordentligt och sen sätta tillbaka >> Tidsfördriv heter det.

De ska bli så skönt att komma hem. Jag saknar "riktiga" vänner, sådana som man kan göra annat än att festa med, människor som finns där för en och som man gärna ställer upp för.
En annan sak jag saknar är mat, jag hade kunnat äta vad som helst nu nästa, ja Helena, till och med bönor skulle kunna gå ner. Så mycket saknar jag mat, eller alla fall möjligheten att KUNNA laga egen mat.

Idag kom jag ner till köket, urhungrig. På långt håll hörde jag massa röster, mitt nya säger: "positivt tänkande". Det är nog bara några spanjorer, dom för ju rätt mycket oväsen om sig. Men de positiva humöret försvann snart. Hela köket va fullt och alla kokplattor upptagna, och jag var super hungrig!! Det är självklart inte spanjorernas fel. Men min kvällsmiddag blev soppa med nudlar o kyckling som sedan åkte i papperskorgen och ersattes av knäckebröd neutral.



Som sagt maten! Det är nog först nu som jag kommer att uppskatta att laga mat, hur oerhört snabbt det går!

Jag klagar mycket över Malta och Days Inn men det handlar nog mest om att jag ser vilka möjligheter det faktiskt finns på detta stället men att både snålhet och lathet stoppar det! Jag hade gärna omvandlat detta ställe till något VÄRT PENGARNA! Ingen student är värd detta skitet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback