Torsdag idag

Dagen före fredag är det idag och jag tvättar och städar in mina saker i garderoben. Undrar bara hur jag lyckats få plats med allt innan!!

Ska kolla på blocket om dom har en 50 cm garderob till vårt sovrum, de behövs lite mycket mer utrymme!

Efter lunch ska jag som sagt till Heab och prata med Jimmy, får se vad han säger... E ganska nyfiken men beredd på de mesta/värsta!

Efter de så får jag nog smyga mig iväg och köpa ngt till älsklingen, han fyller ju år imorgon! Köpte ju en sak på Malta. Inte roligaste, men tyckte att de behövdes!!

Nej, nu ska jag ner till tvätten igen, motiov får man också, trappooooooor!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback