Tillbaka på jobb

Då va den måndag, dagen som jag fruktat!
Jag är LAGOM TRÖTT men ändå inte så farligt som jag trodde! Jag sitter på jobbet nu och har INGEN ANING om vad jag ska göra! Min chef kommer inte in förrän klockan nio så fram tills dess blir de att läsa igenom 104 mail, uppdatera sig om vad som hänt (läsa nyheterna på vår online-sida) och ja, uppdatera sig om omvärlden kanske!

Det har tydligen skett en massa förändringar här under tiden jag har varit borta. Blev faktiskt lite förvånad över vissa saker men men..... Jag ska fortsätta här och fortsätta göra ett bra jobb! Det verkar ju trots allt som om saker och ting har blivit bättre och inte sämre! Vi får se. Man ska inte ha för stora förhoppningar för då är de lätt att man blir besviken :p


Bilder från helgen kommer senare >>>>

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback