Tema på blogg?

Kanske ska inrikta min blogg på drömmar?

När klockan ringde upp så vaknade jag ur en sjuk dröm..
Den hade samma handling som många av dom jag haft förut men denna gång va de handling som gällde:

"jag ringde ett samtal till honom, svaret jag fick var att han kommer senare, och där stod jag och väntade på att han skulle komma. Min enda fråga var: "va de hon igen", svaret jag får är: (tystnad) "ja, men asså denna gång så hände de inget". jag hade fått nog, nu tänkte jag inte lida mer utan jag åkte dit til lägenheten i en taxi, taxichauffören ringde på och låtsades va tidningsförsäljare som ville komma in i trappuppgången. Jag hade en mönstrad sjal, svarta stora solglasögon och mörka kläder, allt för att ingen skulle känna igen mig. Jag ringde på dörren, och där stod hon. Själva henne har jag inget emot, utan de va han, han som va där inne. Jag hotar henne för att komma in, jag har en pistol i handen, jag går in i lägenheten. . . ch där i vardagsrummet, där ligger han på soffan och frågar: "vem de va som ringde på?". Jag njuter av att gå fram o via mig för honom. Jag har fortfarande pistolen i handen men hela jag skakar......."


Kan NÅGON förklara vad en sån sjuk dröm handlar om?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback