Men and haircuts *lol*

Idag fick vi en ny elev i vår klass, en man från Österrike i sina bästa år (39 år). Superhärlig man, och vilket passande ämne det blev idag: Frisyrer. Ha Ha. Vilka roliga diskussioner vi hade.
Han berättade om en händelse som han hade varit med om en gång. Hans assistent hade en morgon kommit till jobbet och varit superglad, och då blev såklart han också på bra humör. . . Efter lunch hade hon blivit riktigt tjurig och kort i orden och han hade frågat en annan kvinna vad som hade hänt, varpå han fick som svar: "Hon har varit hos frisören imorse och du har inte kommenterat de". Ha Ha Ha, stackars honom, men det är ju såå sant!!

Det ska även tilläggas att han är enda mannen i vår klass (den lyckliga, som han själv sa) och vi andra tjejer är runt 20-25 år så det är väldigt blandade åsikter och diskussioner. Dock mycket roligt!

Har precis läst på startsidan till blogg.se att det är Kanelbullens Dag hemma i Sverige och jag som inte ätit sen, i stort sett fredags, blev ju supersugen på de. Vet dock inte riktigt var jag ska hitta de eller om jag ens klarar av att äta. Men jag ska ta mig en sväng ut på stan o leta o sen ner på stranden när jag ska lägga mig o fortsätta läsa min braiga bok :) :)

Till kalla Sverige: Njut av er kyla så njuter jag av värmen! Snart e jag på G hem!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

sv: tack! nä det var inte så farligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback