Måndag

Gooooood Morning :)

Vilket underbart välkomnande man har fått här hemma, haft helt fullt upp hela helgen!!

Lördag morgon, vaknar upp 9 och börja pyssla direkt (typiskt mig). När älsklingen vaknar lite innan lunch så går vi upp och käkar frukost och sen städar vi av HELA lägenheten tillsammans! Nu är de både rent och super mysigt :)
På kvällen åkte vi hem till mamma (eftersom hon fyllt år). Åt supergod middag, som jag valt, hehe. Och efterrätt, äpplekaka med vaniljsås! Åååååh, jag dog! (fast jag återuppstod igen).  Jätte trevlig kväll alla fall och hann med att tramsa med både mamma och sis!! <3 Tog en runda till Malmö sen och slutade på Lilla Torg och Grappa med en Mariestad i handen. Martin, Martin och Rickard va med!

I söndags fick vi för oss att åka till Hörby, ja vad kan man göra i den hålan? De får ni se senare ;) Vi spenderade alla fall 3 timmar där och sen bar de av till Perstorp för att äta sen lunch. Risotto med kyckling. Japp, Jimmy ÄR mästerkocken! Obeskrivligt gott!!
Efter Perstorp blev de Ängelholm och hämta vinterdäcken och sen tillbaka till Malmö och Västra Hamnen.
Mötte upp pappa, Karin och Sanne och gick och åt sushi m.m. Även detta en supermysig kväll som slutade hemma i soffan med en film tillsammans med Sanna & Jimmy!!

VILEKN HELG ALLTSÅ!! Men nu är de måndag och ja ska snart ta cykeln och cykla ut till Lyft & Byggmaskiner och äta frukost/lunch med Rickard :) :)
Motion redan, nu kommer jag att dö!! :/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback