KNULLRUFFS

Bara sådär, taget ur vinden, så kom min lärare på att hon kunde ett ord på svenska. Hon ville knappt berätta eftersom de va "ett lite fult ord". KNULLRUFFS (!!!!!!!!!)

Jag vek mig dubbelt och resten av klassen kollade frågande på mig. Men asså vad gör man, hur ofta är det någon lär sig detta ordet!? Men helt ärligt, den som lärde ut de va ju hur smart som helst. Finns de ens något annat språk som har ett ord för detta? Och vad innebär egentligen knullruffs?




OCH Sanna, de kan inte jag heller. Gick på balett en säsong o lär nog fortsätta. Plus att jag gärna vill börja på pole dancing. Måste bara finna tiden :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback