Goodbye Malta - Hello Sweden!

Ja, nu v de alltså dax att bege sig. Tungt Tungt, ja väskorna alltså. Drew kände på dom och tror att den ena va minst 26 kilo och den andra runt 14 kilo. Ooooops.

Jahapp, sammanfattning av tiden på Malta..
Malta har varit underbart, men de mesta handlar som sagt om att festa här.
Dagen då jag kom så hade jag turen att träffa en underbar tjej som kom att bli en vän för livet. Jag saknar Marion enormt mycket men det är nog tack vare henne som mina första 3 månader här var toppen!

Att man har lärt känna mycket folk är det inga tvivel om. Jag har redan lagt in i planerna att jag ska hälsa på Lily i Frankrike, Charlotte i Belgien, Marion & Samuel o Schweiz, Florian i Tyskland och Anna & Chiara i Italien och även alla här på Malta.

Jag har varit i skolan och faktiskt, helt ovetande förbättrat min engelska avsevärt. Nu pratar jag inte bara engelska, nu pratar jag även med folk jag inte känner!! Det roliga med internationella skolor är att man lär sig jätte mycket om andra länder och folk aspekter på saker och ting. Vi har haft flera heta diskussioner och man har verkligen lärt sig mycket!

Livet på Malta är som sagt mycket festande, vilket självklart är upp till var och en. Men man kan ändå inte riktigt skjuta ifrån denna härliga stämningen, värmen och energin i människorna!
Nu är det Sverige som gäller, nya tag och ny energi! Vi ses snart!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback