Dancing makes me crazy <3

Nog blir de danskurser nästa år. Vilken energikick jag får varje gång jag kollar på mina älskade dansfilmer. De börjar bli så slitna så dom bara hackar igen :´(

Dessa stilarna är jag intresserade av (utan speciell ordning):

* Poledancing

* Klassisk Balett

* Broadway Jazz 

* Striptease Aerobic

* Pussycat Dolls

* Show / Jazz

* Umbrella / Chair Strip


Hur ska man kunna välja ut någon bland alla dessa stilar?? Ja, energin finns där alla fall, hade kunnat dansa varje dag, hela dagarna <3 <3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

inte för att jag någonsin har dansat tidigare, men jag är på! HAha ser superkul ut ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback