Dagen lider mot sitt slut. . .

Det är jäkligt illa om man vaknar upp efter en liten power nap och hoppar till när man ser sig i spegeln :p
Tar nog ett tag att vänja sig vid detta, men jag hittar ju alltid på nya saker med håret så de e väl precis som alla andra gånger!!

Eftermiddagen har jag spenderat med att renskriva lite anteckningar, sen fick jag kramp i handen o vilade mig istället. Mycket lugn dag med andra ord.

Imorgon blir de, tyvärr, skola igen. Ska skriva ut min flygbiljett på morgonen så jag kan boka in min transfer tills på fredag. Sen har jag också hunnit med att sammanställa hur många veckor jag har gått på varje nivå så de ska jag lämna in till rektorn imorgon så dom fixar mitt certificat, som jag vill ha de!! Tycker bara att de e jäkligt dålig stil att jag själv var tvungen att leta upp hur många veckor, LATA JÄVLAR!

Dags att somna till Twilight, fjärde filmen måste snart komma ut (någon som vet när??), ettan och tvåan kan jag mer eller mindre utantill efter dessa månaderna på Malta :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback