Blandade känslor

Om mindre än en timme sitter jag i transfern påväg till flygplatsen... *buuuuuuh*
Nej men de ska bli skönt att komma hem men samtidigt tråkigt att lämna. Det jag kommer sakna mest är värmen och solen.

Igårkväll träffade jag Shan en sista runda. *tårar i ögonen* så roligt vi har haft tillsammans denna sista tiden. Och idag hoppas jag på att Steve kommer til flygplatsen. Han var till och med beredd att offra sin lektion för att komma och säga hejdå men de tyckte inte jag behövdes. Skola framför allt, eller hur!?

Aja, min väska va inte det enklaste att stänga. Dom kommer GARANTERAT påpeka att det är på tok för tungt och det är de verkligen. Min rosa resväska som jag ska checka in väger säkerligen 30 kg och mitt handbagage består av en väska (också på tok för tung) en handväska (övervikt!!!), en tröja  och en jacka. Usch, hoppas att planet ej är fullt för då ska de nog gå bra... Hoppas jag, för de finns inga pengar på kontot att betala övervikt med :p

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback