Back in Sweden

It´s f¤%#¤&cking Cold here asså!! Fy för, de va vinterjackan, sjal och handskar på direkten! Usch och pi!

Flighten hem gick smidigt och tiden bara flög iväg och vid kl. 5 så serverades kvällsmiddagen på Air Malta´s flight. Lasagne blev de och jag va super hungrig. Men de va ungefär som i Twilight filmen: "mmm, smell that. Here comes the human" men mer i stil med "mmm, smell that. Here comes the rabbit" .. haha, jag svär att "köttfärsen" i lasagnen va gjord av kanin. Fast vad vet jag och ja, de va god så ja bara åt! Man vet ju aldrig när de blir mat nästa gång!! Fast 30 minuter senare så hände de, min mage, på planet. Värsta tajmingen, så de va bara att knipa ihop. Jäkla kanin-lasagne!

Sen va de dags för mellanlandning i Bryssel, har insett att stora flygplatsen är läskiga!! Slog följde med två svenska kvinnor och ja, vi virrade till de rätt ordentligt. Köpa dricka ur automat skulle jag också göra, 3 euro kostade de och inte fan fick ja någon dricka!!!

Landade perfekt tajming, 21,45 på Kastrup. Halva Danmark stod där och tog emot en med jubel när man kom ut i ankomsthallen, eller ja, de va kanske för soldaterna som kom strax efter mig.....

Blev sedan hämtad på Svågetorp av Sofie, Tim och Nelle. Inte nog med de, sen hade vi lite sightseeing i Skåne då vi missade avfarten till Åkarp och kom till Borgeby... haha. Alltid trevligt. Men nu har jag alla fall hamnat i Sofie´s soffa i Åkarp eftersom jag är utelåst från min egen lägenhet, tack vare Martin :p Härligt välkomnande vännen!!

Nej, nu blir de allt lite sömn. E helt slut!! Jag + Nelle + Soffa = bra natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback