* * 6 dagar kvar **

Såhär tänker jag nu:
vid denna tiden om en vecka så sitter jag hemma hos min mamma och äter middag och firar henne. OM man längtar!!!

Vilken dag idag, jag drack inte mycket igår men med tanke på att matintaget ej varit så bra denna veckan så kan de vara förklaring till varför jag mår skit idag. Dock ingen huvudvärk, lyckades jag "döda den med alkohol" (?) så fall va de värt 1 drink och 6 shotar! Men dagen idag, den har gått snabbt, sovit kollat på Twilight, ätit ett vitt choklad och druckit Fanta. Sen kollade jag igenom lite gamla bilder, har ju missat en alldeles underbar lördag i Sverige idag............

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback