** 4 DAYS LEFT **

Skojja inte, men detta är viktiga dagar att räkna!! OM jag längtar. Tur att jag har en fullspäckad vecka för då kommer dagarna bara flyga iväg!!

Idag har jag haft 1,5 timmes lektion, FULLT TILLCÄRKLIGT med min "nya" lärare. Ja, jag har som sagt haft henne 2 gånger innan och bytat klass båda gångerna då jag inte orkar med henne pladder om sitt liv hit o dit. Och nu e de ännu värre, för nu kan jag alla hennes historier :p Men men, kommer ha 1,5 timme lektion imorgon, hel dag på onsdag och torsdag o sen fredag, ja då skiter jag helt enkelt i att gå dit. JAG SKA JU HEEEM :)

Fredag kväll hoppas jag på att bli hämtat av Sofie på Kastrup då jag landar kl. 21,45. Hoppas hoppas, längtar så mycket!!

Tills dess, ska jag leva livet till fullo och ha så jäkla kul och värma upp inför hemkomsten :) :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: DG

Ja, värm upp ordentligt nu innan OCH glöm inte den tjocka jackan som hängde på din krok där nere :) för den behövs, jag lovar! ! S

Ska bli härligt o se dig igen ! Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback