** 3 DAYS LEFT **

Började packa min resväska igår "saker jag inte kommer att använda nu de sista dagarna". Insåg dock att båda väskorna nästan redan är fulla! Shit Shit Shit! Övervikt javisst! Fast de bryr jag mig inte om, bara jag får med mig allt hem. Dock har jag inga pengar att betala med men det är väl bara att blinka lite vackert så funkar de.

På tal om att blinka till sig saker. Jag och Steve hade en diskussion igår om att tjejer hade värsta "turen" som kan göra så. Ja, de flesta gångerna gör de det men är ni killar inte på tok för knäppa som faktiskt går på de!?!?

Nej, nu blev jag akut kissnödig. Dags att kila upp på rummet, kanske till och med får lite vettiga saker gjorda.
Gick till skolan idag och sa åt dom att jag vill ha specifikt certificat. De "kunde inte göra de" så då la jag till min lite argare variant så dom skulle förstå innebörden och ja, VIPPS så går det att lösa :) :)
Härligt hur människor ändrar sig, haha.
Grejen är det att jag vill inte att de ska stå 24 veckor Advanced klass på mitt certificat, jag vill ha de specificerat att såhär många veckor har jag varit på den nivån and so on. Annars är det ingen vits ju!?!

Nej nu MÅSTE JAG GÅ. Hörs ses. Ciao Ciao xXx


Tänk om man hade en sån toalett, haha

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback