2 månader kvar till julafton!

Idag är min sista lediga dag och den tar man väl vara på. Har dock ingen som helst motivation att gå till jobb imorgon. Jag är glad att jag fick tillbaka jobbet men arbetsuppgifter är inte direkt motiverande. . . Men men, vi ska skriva min arbetsbeskrivning denna vecka så vi får väl se vad de blir. Än sålänge så är titeln Allt-i-allo. SKOJ

Helgen har alla fall varit fantastisk! I fredags firade vi älsklingen i Ängelholm. God middag, alla vänner här o lite dricka med.
Igår va jag med Martin och Rickard och shoppade kläder. Killar ÄR nog värre än tjejer. Tog en jäkla tid, men snygga blev dom! På kvällen va de Oktoberfest i Perstorp. Trevliga människor, musik och härlig underhållning!! Hoppas att de blir återkommande nästa år.....
Idag har jag städat hemma hos svärmor. Kan knappt va här eftersom de e tokdammigt så då fick man ju göra något åt de. Fast jag dammtorkade bara så hon får de roliga sen :p
Nu ska vi åka o lämna Celine :( och sen bege oss mot Malmööööööö

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback