** 1 DAY LEFT **

och givetvis har jag lyckats få VÄRSTA baksmällan ever. Men klockan nio vaknade man upp, dock så känns de som att huvudet ska sprängas! Jäkla svenska tjejer :p

Som sagt, gårdagen började vid 21,30 då vi (jag, Carro och Jessi) kom till puben där John, Neil, tysken och Keith spelade. Supermysigt och vi fick pratat en hel del och de visde sig att dessa tjejerna endast va 19 (!!!) Men vadå, hur trevliga som helst!

Efter denna lilla uppvärmningen så drog vi till Paceville tillsammans. Började på Havanna där vi spenderade de sista fri drinkarna som råkade finnas i min väska, närmare 30 st. Sista rundan jag beställde in bestod av:
4 tequila shots, 2 drinkar, 11 sambuca shots . . .
Sen kan ni ju gissa hr kvällen slutade. Ja om någon av oss visste de, Sweden is going down down down....
Men jag kom alla fall helskinnad hem, inga äckel som försökte ragga, inga slagsmål, nada. SKÖNT!

Nu ska jag snart kila iväg till skolan för att hämta mitt certificate och se till att min transfer kommer imorgon. Vädret är perfekt idag så jag kommer nog spendera min eftermiddag på taket, sovandes!


Och nej, inga bilder från gårdagen kommer att laddas upp än, inte förrän lördag/söndag. Kan ju inte avslöja mitt hår ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback