What a f#jd¤js/ds!fks#

Jag har haft så mycket att göra denna vecka och somnat tidigt om kvällarna så ja har helt enkelt inte haft tid att uppdatera. Men snart är de helg igen, ännu en vecka närmare julafton, positivt tänk eller hur!

Inget drastiskt har hänt på senaste, vardagen är på tok för lugn, inga Skandaler eller Sensationer som Jonas brukar säga.

I helgen hoppas jag dock på massa skoj. Fredag blir de utgång i Malmö med förträffligt bra sällskap, lördag åker jag (antagligen bakfull, usch) tåg till Ängelholm då Victor och Ida kommer ner. Men söndag har jag som sagt inga planer för ÄN.


För övrigt så har jag syndat idag, tog en cola på lunchen, men nu är vattnet tillbaka igen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback