Vilken helg!

I fredags var jag som sagt och hämtade Celine på dagis. Måste säga att personalen där är väldigt trevliga och pratglada. Fick se lite teckningar som Celine gjort och en höstdikt, riktigt skoj :)
Skönt att jag slutade tidigare så vi kunde komma hem samtidigt som Rickard slutade. Tycker annars det är rätt tråkigt när vi åker upp efter jobb och är hemma i Malmö igen runt sex-halv sju tiden. Blir så lite tid att vara med henne. Men lite fredagsmys hann vi med, både Andre och Martin kom till oss och vid nio tiden somnade både jag och Celine :)

Hade lite mys på lördagsmorgonen men sen var jag och Celine igång och pysslade. Alla ponnyhästar är riktigt fina nu med flätor och klämmor i manen och vi har satt in massa fina teckningar i pärmar och på väggen. Celine hade med sig två fina teckningar från dagis, bild kommer sen.

På kvällen blev det inflyttningsfest hos Andre i Helsingborg med massa Vemma folk. Vilken kväll alltså!! Ser fram emot ett liv som är som igår :)

Denna söndag är vi hemma hos svärmor i Ängelholm. Celine och jag har varit och lämnat Sofia på kalas och snart ska vi alla äta en smaskig lunch! Tills dess. Pyssel Pyssel :) :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback