Svar på tal!

Dagens I-landsproblem:
Frågade runt om vi hade någon maskeringstejp här på jobb
"Vad ska du ha de till?" undrade alla.
"Jo, det sitter vassa (stripes) under mitt skrivbord och dom river sönder mina strumpbyxor....."


Nej, jag önskar mig inget speciellt när jag fyller år mer än trevligt sällskap av vänner & familj. Det enda jag begär är ett litet grattis. Resterande är över förväntan.


Man kan tro att de blir alkohol i helgen men så är INTE fallet, jag ska agera chaufför och träna på att fickpakera med fina fälgar.


Jag avskyr höstvädret men varför ska man vara negativ, det är ju alla andra så bra på att vara!


>> SIS, jag hoppas du inte har betalt för att se en förlust ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanne

Sis - nä, det har jag inte. Jag & Carl har vip-biljetter vilket innebär gratis! Men betalat, jo det skulle jag gjort i vilket fall som helst - för dom kommer viiiiiinnnaaaaaaa! :D puss på dig, ses ikväll!

Postat av: identity

"träna på att fickpakera med fina fälgar. "

he...he...he... va försiktig =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback