Silvermiddag

Vi trotsade snökaoset och begav oss till Perstorp igår. De gick runt 50-80 km/h på motorvägen hela vägen så de tog runt 1,5 timme att köra. MEN DE VAR DE VÄRT!

Vilken fantastisk kväll och vilken mat!
Förutom Jimmy, Sanna, jag, Rickard och Martin så var även Böös, Kajsa och Marco på plats! Helt otroligt! Jimmy bjöd på fondue och sedan en dessert utan dess like (dom äger ju ett café....).

Hem kom vi också och runt halv ett tiden va de sängdax!


ÄNTLIGEN FREDAG som vi kallar det (trots att jag även gillar måndagar). Jag hoppas på att gå lika glad ifrån jobbet idag som jag gjorde igår. Vilken dag och vilket samarbete killarna på nedanvåningen fick till. Grymt imponerad och jätte roligt att se!
Efter jobb så bär de av mot Jönköping, denna helg asså. Så grymt det kommer att bli!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback