Något är fel...

Vet inte vad som gick snett denna morgon men jag är helt ur balans. Är det för att jag känner sån besvikelse över gårkvällen eller är det för att jag sovit "för hårt" ?
Inte hjälpte det att det var knäpptyst i bilen påväg till jobb, inte för att jag bidrog med något men jag hade behövt någon som gav mig lite liv att leva för! Ser inte fram emot denna dag, vill bara att de ska bli kväll så man kan gå och lyssna på AP här i Malmö, lite motivation tack!


"Idag är första dagen på resten av ditt liv"
- jag hoppas verkligen att det blir bättre än såhär

"Om det är något du inte gillar - ändra på de! om du inte kan ändra på de - ändra din attityd"
- alltså sluta gnäll och gör något så du mår bra!



Mer info om 10 November kommer senare i veckan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback