Jf¤jh#E#kvla skit!!

Jag blev helt paff när jag kom ner till tvättstugan och insåg att jag inte kom in med nyckeln... Det visade sig att jag inte hade bokat tvättid idag *SUCK* utan på onsdag nästa vecka istället. Ganska irriterad på mig själv då jag verkligen behövde de (väntar in i de sista). Så ser ni mig springa runt naken så är det för att jag inte kunde tvätta!

Men powerwalk blev de, 40 min. Så himla härligt men gud så halt de va, billisterna måste ha haft de roligt när dom kört förbi, men de bjuder jag på!
Nu ska jag sätta mig i duschen, ja ni hörde rätt, och värma min rumpa och lår som är röda och halvt ihjälfrusna :p

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback