Idioter till människor

Ibland undrar jag hur JÄVLA FUNTADE vissa människor är (det tråkiga är att jag arbetar med en del av dom). Jag tänker inte att sitta och försvara någonting och jag orkar inte med att lyssna på deras trams så det är bara att lämna de och i med hörlurarna och lite positivt att lyssna på..

Det jag inte förstår är hur människor kan öppna käften om saker dom inte har en aning om, eller det är just det dom har.... Dom har en aning om de men i själva verket så VET dom egentligen inte!

Tänk att man jobbar med sådana idioter.
Tacka fan för att jag inte ska göra de resten av livet.


BTW, jag ser fram emot Las Vegas!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: identity

Sånna människor har man ju stött på ett par gånger för mycket... usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback