HALVLEK

Imorse ringde jag upp mamma för att berätta om nyheter att jag ska jobba med löner och vi pratade i cirka 15 minuter. . . . när vi la på luren så tänkte jag "j*vla kärring",  hon hade glömt!
5 minuter senare ringer hon upp: "förlåt förlåt, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!"
hehe, klart att hon är förlåten! Tyckte mest det var roligt att hon bara kunde glömma det sådär trots att vi pratade om kvällen :p

En annan sak som är rätt roligt är att Susanne här på jobb brukar ha full koll på födelsedagar men av någon anledning är jag en miss i systemet. Inget jag klagar på, för då slipper jag att bjuda på något som ändå gör mina kollegor mer ohälsosamma!

Däremot är det två montörer som faktiskt har gratulerat mig - också något som väntar på posten *hmf* undrar om det är så att någon tänker "ge igen" sen jag skickade en födelsedagspresent i våras. E grymt nyfiken - som alltid!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback